קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

אמנון עם שרימפס שמנת ורוטב יין לבן סרטן

אמנון עם שרימפס שמנת ורוטב יין לבן סרטן
אם יש לכם בצל ירוק, שרימפס, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: פילה סלמון עם שמנת, יין לבן / רוטב בשר סרטן, סרטן לינגוויני ברוטב שום יין לבן, ו לאכול את זה: שרימפס ביין לבן ורוטב שום.

מרכיבים

11 קילו קישואים,2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז, מבושל (להשתמש בכל סוג של אורז שאתה רוצה)אורז, מבושל (להשתמש בכל סוג של אורז שאתה רוצה)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמיר טרישמיר טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1פרוסהלימון (השתמש בחצי השני שלא היה בשימוש ברוטב)לימון (השתמש בחצי השני שלא היה בשימוש ברוטב)11 קילו קישואים,גרידת לימון (מהלימון שהשתמשנו בו לרוטב)גרידת לימון (מהלימון שהשתמשנו בו לרוטב)11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3בצל ירוק, קצוץ דק (חלק לבן וירוק)בצל ירוק, קצוץ דק (חלק לבן וירוק)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס, קלופים, זנבות הוסרו, וקצוץשרימפס, קלופים, זנבות הוסרו, וקצוץ4פילהפילה אמנוןפילה אמנון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.