קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

אנצ'ילדות דגים שמנת

אנצ'ילדות דגים שמנת
אנצ'ילדות דגים שמנת היא מנה עיקרית מקסיקנית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 50 גרם חלבון, 68 גרם שומן, ובסך הכל 866 קלוריות. אם יש לכם חרוך קלות על להבה על הכיריים, גבינת שמנת לבנים, תיבול פירות ים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, פסקטרי וקטוגני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 30 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 79%. מתכונים דומים: אנצ'ילדות בקר שמנת, אנצ'ילדות עוף שמנת, ו אנצ'ילדות עוף שמנת.

הוראות

1
מחממים פטם מראש.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
מסדרים את הדג על תבנית או תבנית אפייה. מרססים את הדג בשמן זית ומפזרים בנדיבות תיבול פירות ים. צולים עד שהם יציבים ואטומים. מצננים את הדג ומתקלפים בעזרת מזלג. להתלבש עם מיץ של סיד.
מרכיבים שתצטרך
(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
בקערת ערבוב גדולה מערבבים לשילוב גבינת השמנת המרוככת, השמנת החמוצה, הכוסברה והכמון.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
מוסיפים את הצ 'ילי ו -1 כוס גבינת הג' ק, הכוסברה או הפטרוזיליה, שמיר טרי או מיובש, מלח ופלפל לפי הטעם ופתיתי הליבוט.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
שמיר מיובששמיר מיובש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
הליבוטהליבוט
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
5
מרססים תבשיל או תבנית אפייה בשמן זית. מסדרים 3 עד 4 כפות מהמלית בשולי כל טורטיה ומגלגלים את האנצ ' ילדות. הגדר לתוך התפר תבשיל בצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
יוצקים את השמנת הכבדה מעל החלק העליון של הקדרה, מספיק לכיסוי, ומכסים בגבינת הג ' ק שנותרה ובפרם המגורד. צ ' יל, מכוסה, לארוחה מקדימה. מביאים לטמפרטורת החדר לפני האפייה.
מרכיבים שתצטרך
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
7
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס ואופים את הקדירה חומה ומבעבעת, 45 עד 50 דקות. למעלה עם אבוקדו, בצל ופטרוזיליה או כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוטים: אבוקדו פרוס דק לבוש בליים, טבעות בצל אדום חתוכות דק, פטרוזיליה טרייה קצוצה או כוסברהקישוטים: אבוקדו פרוס דק לבוש בליים, טבעות בצל אדום חתוכות דק, פטרוזיליה טרייה קצוצה או כוסברה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת לבנים או נויפצ'טל, מרוככתגבינת שמנת לבנים או נויפצ'טל, מרוככת2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליהכוסברה טרייה קצוצה או פטרוזיליה2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץ דק, או 1 כפית שמיר מיובששמיר טרי קצוץ דק, או 1 כפית שמיר מיובש2פחיות קטנותצ'ילי ירוק קצוץ, סחוטצ'ילי ירוק קצוץ, סחוט11 קילו קישואים,כוסברה טחון, 1/3 דקליםכוסברה טחון, 1/3 דקלים11 קילו קישואים,כמון טחון, 1/3 דקליםכמון טחון, 1/3 דקלים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט או דג לבן יציב ובר קיימא אחרהליבוט או דג לבן יציב ובר קיימא אחר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחוןמלח כשר ופלפל שחור טחון8טורטיות קמח בגודל 8 אינץ', מחוממות או חרוכות קלות מעל להבה על הכירייםטורטיות קמח בגודל 8 אינץ', מחוממות או חרוכות קלות מעל להבה על הכיריים11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנופרמזן מגורר-רג'יאנו6ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול פירות ים, כמו אולד ביי, לפיזורתיבול פירות ים, כמו אולד ביי, לפיזור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

אנצ ' ילדה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ספסל סונומה החוף פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מכרם חוות סנג ' אקומו אמרל בחוף סונומה אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.