קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

אנצ'ילדות העוף של ג' וני Jalapeno עם כוסברה

אנצ'ילדות העוף של ג' וני Jalapeno עם כוסברה
אנצ'ילדות העוף של ג' וני Jalapeno עם כוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 525 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו חלפיניו, רוטב אנצ'ילדה, גבינת שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. נסו אנצ'ילדות סטייק עם רוטב שמנת חלפיניו כוסברה, האש האש בגריל של ג'וני חלפיניו, ו שעועית מטוגנת קלה של ג'וני חלפיניו (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושלחזה עוף מבושל113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון (או לפי הטעם)כמון (או לפי הטעם)6largesטורטיות קמח (או 12 קטן)טורטיות קמח (או 12 קטן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3jalapenos, זרע וקצוץjalapenos, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצב רוטב פיקנטהקצב רוטב פיקנטה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב אנצ'ילדה אדוםרוטב אנצ'ילדה אדום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת תערובת מקסיקנית, מגורר מחולקגבינת תערובת מקסיקנית, מגורר מחולק6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Casteller Cava Rosado. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.