קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות2
ציון בריאות97
מגזין

אנשובי לבן פיקנטי עם פיצה ביצה

אנשובי לבן פיקנטי עם פיצה ביצה
אנשובי לבן פיקנטי עם פיצה ביצה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 118 גרם חלבון, 115 גרם שומן, ובסך הכל 1981 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. אם יש לכם קמח, גבינת מוצרלה דלת לחות חלב, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסוכר אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקקות מחיטה מלאה כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 50 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 86%. ציון זה הוא סופר. נסו פיצה אנשובי ושעועית לבנה, פיצה לבנה רוזמרי פנצ'טה פיקנטית, ו פיצה שומר ואנשובי ללא לישה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים אבן פיצה בתנור 500 מעלות צלזיוס. אבק את החלק העליון של קליפת פיצה בקמח סולת, והניח את בצק הפיצה מעל.
מרכיבים שתצטרך
קמח סולתקמח סולת
בצק פיצהבצק פיצה
ציוד שתשתמש בו
פיצה סטוןפיצה סטון
תנורתנור
1
מחממים את השמן בסיר בינוני על אש גבוהה. מבשלים את הבצלים עד שהם רכים, כ -4 דקות. מערבבים פנימה את פתיתי השום, הסראנו והפלפל האדום, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את העגבניות ומביאים לרתיחה, ואז מצמצמים לרתיחה ומבשלים עד להסמכה, 20 עד 30 דקות. מועכים את העגבניות בעזרת מועך. מתבלים במלח, פלפל שחור ודבש, אם משתמשים. מערבבים פנימה את הפטרוזיליה הקצוצה ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
דבשדבש
מלחמלח
3
להרכבה: מצקת שכבה דקה של רוטב על בצק הפיצה, ומפזרים מעל את המוצרלה הפרוסה והמגוררת. מסדרים מעט מרובה הברוקולי מעל הגבינה. מתבלים במלח ופלפל שחור ואופים עד שהקרום מזהיב והגבינה נמסה לחלוטין, בערך 8 דקות. מסדרים את האנשובי על הפיצה, מעליהם את הביצה והפרמיג 'אנו-רג' יאנו המגורד, ומקשטים בפטרוזיליה קצוצה וטימין.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ברוקולי רבהברוקולי רבה
בצק פיצהבצק פיצה
מוצרלהמוצרלה
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
אנשוביאנשובי
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
רוטברוטב
טימיןטימין
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מצקתמצקת
4
יוצקים את המים החמים לקערה קטנה (אם המים חמים מדי השמרים ימותו ואם המים קרים מדי השמרים לא יופעלו). מערבבים פנימה את הסוכר והשמרים היבשים לאיחוד ומניחים לשבת 15 דקות. החלק העליון של המים יבעבע ויריח שמרים מאוד, זה מה שאתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמריםשמרים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים את הקמח והמלח בקערת ערבוב גדולה. יוצרים באר במרכז ויוצקים פנימה את שמן הזית ומי השמרים. מערבבים בהדרגה את הקמח לתוך הנוזל, בעזרת מזלג. לאחר שרוב הקמח שולב, הופכים את הבצק למשטח עבודה חלק ונקי מאובק בקמח ספסל. השתמש בידיים שלך כדי ללוש את הבצק לעקביות חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מים שמריםמים שמרים
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
6
מניחים את הבצק בקערת ערבוב משומנת קלות. מכסים בניילון ומניחים במקום חמים עד שהבצק הוכפל בגודלו, לפחות 1 שעה 30 דקות. מחלקים את הבצק ומותחים לגודל הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערת ערבובקערת ערבוב

מרכיבים

6אנשובי לבןאנשובי לבן1חבורהברוקולי rabe, קצוץ, blanched ומיובשברוקולי rabe, קצוץ, blanched ומיובש794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיףעגבניות שזיף2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1מנות1/2 C (4 אונקיות) חלב1/2 C (4 אונקיות) חלב1ביצה מטוגנת, להגשהביצה מטוגנת, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודהקמח לכל מטרה, בתוספת יותר עבור משטח עבודה1השארפטרוזיליה שטוחה וקצוצהפטרוזיליה שטוחה וקצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, פרוסה דקגבינת מוצרלה טרייה, פרוסה דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טרייה, קצוצה, לקישוטפטרוזיליה טרייה, קצוצה, לקישוט2ריבס, קצוץ טרי או קפואטימין טרי, הרים, לקישוטטימין טרי, הרים, לקישוט2ציפורןשום, מרוסק למשחהשום, מרוסק למשחה1ציפורןמותק, אם צריך.מותק, אם צריך.2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב מלא גבינת מוצרלה עם לחות נמוכה, מגוררתחלב מלא גבינת מוצרלה עם לחות נמוכה, מגוררת2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, ועוד לקערת ציפוישמן זית כתית מעולה, ועוד לקערת ציפוי1קטןבצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואParmigiano-רג'יאנו, מגורד, לקישוטParmigiano-רג'יאנו, מגורד, לקישוט2ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום, לפי הטעםפתיתי פלפל אדום, לפי הטעם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1סראנו צ'ילה, קצוץ דקסראנו צ'ילה, קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (100 מעלות F עד 110 מעלות F)מים חמים (100 מעלות F עד 110 מעלות F)