קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

אפרסמון-סלסה כוסברה

אפרסמון-סלסה כוסברה
פרסימון - סלסה כוסברה דורשת בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מתאבן שמגיש 16. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 23 קלוריות. אם יש לכם אפרסמונים, בצל, פלפל jalapeño, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: סלסה אפרסמון, סימון אומר: סלמון צלוי עם אפרסמון-סלסה סיד, ו אפרסמון טיפש פודינג מ אפרסמון עומס יתר.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה, ומערבבים היטב. כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם חזיר, הודו או ברווז.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
ברווז שלםברווז שלם
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.