קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

ארוחת טלוויזיה תוצרת בית: טורקיה עם רוטב לחם תירס, אפונה & Swee

ארוחת טלוויזיה תוצרת בית: טורקיה עם רוטב לחם תירס, אפונה & Swee
ארוחת טלוויזיה תוצרת בית: טורקיה עם רוטב לחם תירס, אפונה & סווי יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 61 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 695 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך קמח, בצל, יין ורדים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: אפונה ירוקה ואפונה מתוקה ברוטב שומשום, רוטב לחם תירס תוצרת בית בסגנון דרומי, ו אפונה ירוקה טרייה ואפונת הצמד סוכר ברוטב שומשום.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.