קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות21
ציון בריאות2
מגזין

אשכולות שוקולד קל

אשכולות שוקולד קל
קלסטר שוקולד לוקח בערך שעתיים ו-10 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וידידותי ל-Fodmap מכיל 561 קלוריות, 9 גרם חלבון ו-36 גרם שומן למנה. מתאים ל-21 מנות. תמורת 86 סנט למנה, מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ציפוי ממתקים, בוטנים קלויים, שוקולד גרמני ושוקולד צ'יפס חצי מתוק. זה עובד היטב בתור מזנון. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26%. הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פינוק מתוק ליום האהבה - אשכולות רימונים פשוטים של שוקולד מריר אגוזי מלך, אשכולות גרנולה קלים ואשכולות שקדים קלה עם 3 מרכיבים.

הוראות

1
ב-3-Qt. בישול איטי, משלבים את ציפוי הממתקים, השוקולד צ'יפס והשוקולד הגרמני. מכסים ומבשלים על חום גבוה במשך שעה. להפחית את החום לנמוך; מכסים ומבשלים עוד שעה או עד להמסה, תוך ערבוב כל 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מערבבים פנימה בוטנים. זרוק כפיות על נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
3
מניחים לעמוד עד להתייצבות. אחסן בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין ONEHOPE רזרב פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
ONEHOPE רזרב יין פינו נואר
דובדבן שחור בשל | קולה | מפואר | וניל