קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

בייקון עטוף Jalapenos ממולא

בייקון עטוף Jalapenos ממולא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל בייקון עטוף ממולאים Jalapenos. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 12 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 350 קלוריות. אם יש לכם צ'דר חדה, ממוצעת לחלפיניו, קישורי נקניק קוקטייל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: בייקון עטוף ממולאים Jalapenos, ממרח אבוקדו ממולא בייקון עטוף Jalapenos, ו בייקון עטוף תותים ממולאים Jalapenos.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.