קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

ביסקוטי צ'אי-שוקולד צ'יפס

ביסקוטי צ'אי-שוקולד צ'יפס
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין ביסקוטי צ'אי-שוקולד צ'יפס בבית. מנה אחת מכילה 100 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -3 גרם שומן . תמורת 27 אגורות למנה תקבלו קינוח שמגיש 30. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש אבקת אפייה, תמצית וניל, תה צ'אי חזק וחלב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה . 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 17% . יום 11: ביסקוטי צ'י שוקולד צ'יפס , ביסקוטי שוקולד צ'יפס וביסקוטי שוקולד צ'יפס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה, טורפים את התה, הביצה, חלבון הביצה, החלב והוניל. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד לאיחוד. מערבבים פנימה אגוזי מלך ושוקולד צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
דבש הדריםדבש הדרים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
תהתה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחלקים את הבצק לשניים. עוטפים כל חלק בניילון נצמד ומעבירים למקרר לשעה.
מרכיבים שתצטרך
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
3
על תבנית מצופה בתרסיס בישול, מעצבים כל חצי לתבנית של 10 אינץ'. מלבן x 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים ב-350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מניחים תבניות על רשתות. כאשר מגניב מספיק כדי לטפל, להעביר לקרש חיתוך; לחתוך באלכסון עם סכין משוננת ל-3/4 אינץ'. פרוסות.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
קרש חיתוךקרש חיתוך
6
מניחים עם הצד החתוך כלפי מטה על ניירות אפייה מצופים בספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
7
אופים 6-9 דקות מכל צד או עד שהן יציב.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
8
הוצא לרשתות. מאחסנים בכלי אטום.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקstrong brewed chai tea, room temperaturestrong brewed chai tea, room temperature12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1לבן ביצהלבן ביצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלב נטול שומןחלב נטול שומן292אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הל קרקעהל קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מיניאטורישוקולד צ'יפס מיניאטורי200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: Vin Santo, פורט Tawny

ניתן לשלב ביסקוטי עם Vin Santo ו-Tawny Port. Vin santo הוא השילוב המסורתי ביותר לביסקוטי - אתה יכול לטבול את הביסקוטי ממש שם! ניתן להטביע באותה מידה נמל חום. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.