קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות39
מגזין

ביצי דגים מלוחים

ביצי דגים מלוחים
מלח דגים Fritters הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 760 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. אם יש לכם ביצים, שמן אגוזים, עלי פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: כיסוני בקלה מלוחים, כיסוני בקלה מלוחים, ו דגי בקלה מלוחים עם גרליקי סקורדליה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.