קושיבינוני
מוכן ב49 דק.
מנות4
ציון בריאות23
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

בירה בלילת דגים עם תפוחי אדמה Hasselback

בירה בלילת דגים עם תפוחי אדמה Hasselback
דג בלילת בירה עם תפוחי אדמה Hasselback עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 843 קלוריות. אם יש לך כ תפוחי אדמה תינוק, חמאה, נדיב של מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 49 דקות. 24 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו דגים וצ'יפס בבלילת בירה, עוגת דג בלילת בירה, ו דגים וצ'יפס עם בלילת בירה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.