קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

בירה יכול עוף עם רוטב ברביקיו קולה

בירה יכול עוף עם רוטב ברביקיו קולה
המתכון בירה יכול עוף עם רוטב ברביקיו קולה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 2 שעות ו -35 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 77 גר' של חלבון, 62 גרם של שומן, וסך הכל 1100 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור יום האב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם קטשופ, קולה, סוכר חום חזק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו בירה יכול עוף עם רוטב ברביקיו קולה, עוף עם פחית בירה ורוטב ברביקיו קולה, ו רוטב ברביקיו קולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
פופ הכרטיסייה את פחית הבירה. באמצעות מפתח הכנסייה סגנון פותחן יכול, לעשות עוד כמה חורים בחלק העליון של הפחית.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
פותחן קופסאותפותחן קופסאות
3
יוצקים חצי מהבירה לתוך השריית המים של שבבי העץ. תניח את פחית הבירה בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
בירהבירה
4
הגדר את הגריל עבור גריל עקיף לחמם מראש בינוני. אם משתמשים בגריל פחם, מניחים מחבת טפטוף גדולה במרכז. אם משתמשים בגריל גז, מניחים את כל שבבי העץ בתיבה מעשן או בכיס מעשן ולחמם מראש את הגריל גבוה עד שאתה רואה עשן, ואז להפחית את החום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
5
הסר את חבילת הקרביים מחלל הגוף של העוף והנח בצד לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
להסיר ולהשליך את השומן רק בתוך הגוף ואת הצוואר חללים. יש לשטוף את העוף, מבפנים ומבחוץ, מתחת למים זורמים קרים, לנקז, כתם יבש מבפנים ומבחוץ עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מפזרים 2 כפיות של לשפשף בתוך הגוף ואת הצוואר חללים של העוף. לשפשף את הציפור בכל רחבי מבחוץ עם 2 כפיות של לשפשף. אם יש לך סבלנות, אתה יכול לשים חלק לשפשף מתחת לעור להיזהר לא לקרוע אותו.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
8
כפית 2 כפיות הנותרים של לשפשף דרך החורים לתוך הבירה בפחית. אל תדאג אם זה קצף, זה נורמלי. הכנס את פחית הבירה לתוך חלל הגוף של העוף ופסק את הרגליים כדי ליצור סוג של חצובה. הכנס את קצות הכנפיים מאחורי הגב של העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
בירהבירה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
9
כאשר מוכן לבשל, אם באמצעות גריל פחם, לזרוק את כל שבבי העץ על הגחלים. העמד את התרנגולת במרכז השבכה החמה, מעל מחבת הטפטוף והרחק מהחום. מכסים את הגריל ומבשלים את העוף עד שהעור הוא חום זהוב כהה ופריך מאוד והבשר מבושל לטמפרטורה פנימית של 180 מעלות, על 1 1/4 עד 1 1 1/2 שעות. אם באמצעות גריל פחם, תצטרך להוסיף 12 גחלים טריים לכל צד לאחר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
10
באמצעות מלקחיים, בזהירות להעביר את העוף במצב זקוף על פחית הבירה ולהציג אותו לאורחים שלך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
11
תן לנוח 5 דקות, ולאחר מכן בזהירות להסיר את העוף מן פחית הבירה. היזהר לא לשפוך את הבירה החמה או אחרת לשרוף את עצמך. רבע או לגלף את העוף ומגישים עם רוטב ברביקיו קולה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוף שלםעוף שלם
בירהבירה
קולהקולה
12
מערבבים את כל החומרים בקערת ערבוב ומערבבים כדי להתמזג יחד. אחסן את לשפשף בצנצנת אטומה הרחק חום או אור. זה יימשך לפחות 6 חודשים.;
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
13
מערבבים את כל החומרים בסיר כבד לא תגובתי ומביאים בהדרגה לרתיחה מעל חום בינוני. להפחית את החום מעט כדי לקבל רתיחה עדינה. מבשלים את הרוטב עד מופחת על ידי 1/4, על 6 עד 8 דקות. השתמש מיד או להעביר צנצנת גדולה, מגניב לטמפרטורת החדר, לכסות, להכניס למקרר. הרוטב ישמור במשך כמה חודשים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
הערה של קוק: אתה יכול גם ברביקיו עוף על פחית קולה, לימון ליים סודה, או בירה שחורה.
מרכיבים שתצטרך
בירה שחורהבירה שחורה
עוף שלםעוף שלם
לימוןלימון
קולהקולה
לייםליים
פופפופ

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי2קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקולה (מומלץ: קוקה קולה)קולה (מומלץ: קוקה קולה)11 קילו קישואים,פתיתי שוםפתיתי שום21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,עשן נוזליעשן נוזלי11 קילו קישואים,פתיתי בצלפתיתי בצל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)3חופניםתפוח או שבבי עץ היקורי, ספוג במים במשך 30 דקותתפוח או שבבי עץ היקורי, ספוג במים במשך 30 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח היקורימלח היקורי3(חוֹרֶף)מלח כשר או יםמלח כשר או ים3(חוֹרֶף)רוטב סטייק (מומלץ: רוטב סטייק A-1)רוטב סטייק (מומלץ: רוטב סטייק A-1)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק) עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah