קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin

בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin
בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 223 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. 1326 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שמן זית, סוכר חום, מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-35 דקות. נסו בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin, צלי חזיר טריאקי מבושל איטי, ו בישול איטי טריאקי משך חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת מעל חום בינוני-גבוה. פילה חומה מכל הצדדים, בערך 10 דקות. בינתיים, מערבבים יחד רוטב טריאקי, מרק עוף וסוכר חום בקערה. מערבבים שום, פלפל צ ' ילה אדום, בצל ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
רוטב טריאקירוטב טריאקי
מרק עוףמרק עוף
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
שים tenderloins משחימים לבישול איטי, לכסות עם תערובת רוטב טריאקי. מבשלים גבוה במשך כ 4 שעות, פונה 2 עד 3 פעמים במהלך זמן הבישול כדי להבטיח אפילו doneness.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
הסר tenderloins מן הבישול האיטי ולתת מנוחה במשך 5 דקות לפני חיתוך. אם תרצה, כפית נוזל על פרוסות בעת ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec חלוץ סיליה La עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
סיליה פיוניר מלבק
סיליה פיוניר מלבק
2017 Finca La Celia Pioneer Malbec הוא יין אטרקטיבי עם ניחוחות של פירות טריים בשלים, בהרמוניה מושלמת עם עדינות של סיגליות ו oak הזדקנות הערות. התקפה טובה מאוד על החיך, עם ריכוז פירותי, טיפוסי של Malbec, חיך מוצק בינוני אבל באותו זמן אלגנטי. זהו מלבק אידיאלי לשתות עם רוסטביף ארגטין עם "אמפנדס" טיפוסי.