קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

בליני עם סלמון מעושן

בליני עם סלמון מעושן
בליני עם סלמון מעושן לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הפסקטארי הזה מגיש 18 ומחירו 66 סנט למנה . ארוחת בוקר זו מכילה 101 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו קמח, קמח כוסמת, סלמון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופאי. 24 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20% . מתכונים דומים: בליני עם סלמון מעושן , בליני עם סלמון מעושן , ובליני סלמון מעושן וזיתים .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מערבבים בקערה את שני הקמחים, אבקת האפייה והמלח. בקערה נפרדת, טורפים יחד את החלב, הביצה וכף אחת מהחמאה הבהירה, ואז טורפים לתוך תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מחממים 1 כף מהחמאה הבהירה במחבת מוקפצת בינונית וזורקים את הבלילה למחבת החמה, כף אחת בכל פעם. מבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שנוצרות בועות בצד העליון של הבליני, כ-2 דקות. הופכים ומבשלים עוד דקה אחת, או עד להשחמה. חוזרים על הפעולה עם הבלילה שנותרה. (אני מנקה את המחבת החמה עם מגבת נייר יבשה בין מנות.) מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
להגשה, מעל הבליני נתח סלמון מעושן.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
5
מוסיפים כף קרם פרש וענף שמיר.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
שמירשמיר

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור בליני. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "