קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

בננות בורבון פוסטר

בננות בורבון פוסטר
Bourbon Bananas Foster עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 409 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ליקר בננה, בננות בשלות, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 17%. נסו בננות פוסטר (Flambé בננות), בננות פוסטר, ו בננות פוסטר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הבננות במחבת כבדה 10 אינץ ' עם החמאה, סוכר חום, ליקר ואגוז מוסקט ולהגדיר על חום גבוה. ברגע שהסוכר מתחיל להתמוסס, להתחיל בכפית את הרוטב על הבננות, מרפרף אותם לאחר 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
בננהבננה
ליקרליקר
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום כאשר הרוטב מתחיל להתעבות ובועה. בזהירות לשפוך את הוויסקי לתוך המחבת ולהצית עם גפרור ארוך או מקל קל יותר. ממשיכים לבשל עד שהלהבות נכבות והרוטב מכסה את גב כף.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים מיד עם גלידה, וופלים או קרפים.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרפיםקרפים

ציוד

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. לבקנים טורס pazo das Bruxas עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.