קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

בראוניז פרח האביב

בראוניז פרח האביב
בראוניז פרח האביב עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 177 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו את בטי פאדג בראוני לערבב, מים, בטי ריץ ' & קרם וניל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: עוגת פרח האביב, פרח אביב ריץ, ו בראוניז חגיגת האביב.

הוראות

1
תנור חום עד 177°. רסס התחתון רק של 13x9 אינץ ' פאן עם ספריי בישול. הפוך ואופים בראוניז כפי שמכוון על תיבת למחבת 13x9 אינץ', באמצעות מים, שמן וביצים. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
עבור בראוניז, לחתוך 6 שורות על ידי 4 שורות.
3
כדי להפוך את המקש פרח מרשמלו, לחתוך 4 עד 5 חריצים באמצע כל מרשמלו עם מספריים; חריצים פתוחים כדי ליצור פרח. לצרף 1 פרח על גבי כל בראוני עם כמות קטנה של ציפוי. מתוך מרשמלו ירוק, לחתוך חתיכות קטנות לעלים; לצרף סביב פרחים עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח