קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ברוסקטה פירות קיץ מתוק

ברוסקטה פירות קיץ מתוק
לך לחנות ותביא מיץ ליים, שזיפים, אפרסקים ו / או נקטרינות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: ברוסקטה פירות קיץ מתוק, שמירה על קינוח הקיץ מתוק ופשוט עם ברוסקטה דולצ'ה, ו סלט פירות תרד אבן: הפרי הטוב ביותר של הקיץ עשה ארוחת ערב.

הוראות

1
הניחו את פרוסות הבגט בשכבה אחת על תבנית אפייה גדולה. מערבבים יחד את החמאה, 4 כפות סוכר חום וקינמון ומרח על צד אחד של כל פרוסת באגט. לצלות במשך 1 עד 2 דקות או עד תוסס ולחם הוא השחי קלות על הקצוות. מערבבים יחד את הסוכר החום שנותר, פירות ומיץ ליים בקערה קטנה. כפית כמויות שוות על פרוסות הלחם ומפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
בגטבגט
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.