קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

ברוקולי צלוי צ'ילי סמוקי

ברוקולי צלוי צ'ילי סמוקי
ברוקולי צלוי צ'ילי סמוקי יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 23 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שיני שום, מיץ ליים, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 7: ערך # 4-צ' ילי Smokey צ'יפוטלה עם שמנת חמוצה חווה + תפריט שבועי, סמוקי קשת צ'ילי, ו Smokey Slow Cooker Chili.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Juve Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.