קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות27
מגזין

בשר בקר צלוי בתנור אני

בשר בקר צלוי בתנור אני
בשר בקר צלוי בתנור אני ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 332 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, בשר בקר, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-10 דקות. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה די טוב. מתכונים דומים: חזה בקר צלוי בתנור, חזה בקר צלוי, ו חזה בקר צלוי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (160 מעלות).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מפזרים את שני הצדדים של חזה בקר עם מלח, פלפל ואבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
מלחמלח
3
מניחים במחבת קלייה גדולה מכוסה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
קוק מכוסה ללא מים ב 325 מעלות F (160 מעלות C) המאפשר 1 שעה לכל פאונד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
לפני השעה האחרונה של בישול, להסיר חזה ופרוס. להחזיר פרוסות למחבת ולהוסיף רוטב ברביקיו מעורבב עם מים. מכסים בשר ברוטב, מכסים, ומבשלים 1 שעה יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. רוזמאונט גרנאש-סירה-Mouvedre G. S. M. עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
Rosemount Grenache-Syrah-Mouvedre G. S. M.
1997 GSM יש מראה ארגמן עמוק מציג ניחוחות פירות יער אינטנסיביים עם עמוק הבסיס סמוקי ספייס. אלון מלוח הוא גם ברור, מתחת לתווי הפרי העיקריים. על החיך, היין מציג עומק עדין של טעם פירות עמוק, חריף, עשיר בקינמון ודמויות ליקריץ עם רקע של טאנינים מאובקים, רכים בשלים. יש גרעין עשיר של פירות כהים וגימור ארוך המעיד על יין באיכות גבוהה עם היכולת להזדקן עד עשר שנים נוספות. היין מורכב מ-50% גרנאש, 40% סירה ו-10% מתאבלים.