קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

בשר בקר קנטונזי

בשר בקר קנטונזי
בשר בקר קנטונזי לוקח בערך 1 שעה ו 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 8. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 337 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. לכו לחנות ואספו בשר תבשיל בקר, עמילן תירס, ג'ינג'ר טחון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 60%, וזה די טוב. מתכונים דומים: תבשיל בקר קנטונזי, תבשיל בקר מבושל סיני (קנטונזי), ו קנטונזית מיידית בשר בקר מטוגן עם צנון.

הוראות

1
מסננים תפוזים, שומרים מיץ; מניחים תפוזים בצד. בתנור הולנדי, בשר בקר חום ובצל בשמן; ניקוז. מערבבים פנימה את המים, רוטב הסויה, הג ' ינג ' ר והמיץ השמור. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 1 עד 1-1/2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
כתוםכתום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץמיץ
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הסלרי, הפלפל הירוק וערמוני המים. מכסים ומבשלים 20-30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
סלריסלרי
3
שלב עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתערובת בקר. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה תפוזים שמורים.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
כתוםכתום
מיםמים
בקרבקר
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז