קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

בשר חזיר צלוי עמק Sac

בשר חזיר צלוי עמק Sac
בשר חזיר צלוי עמק Sac יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 214 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לך לחנות ותביא מרווה, קברנה סוביניון, מלח ים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 69%. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי עם סלסה אבוקדו-אפרסק וגואקמולי Tomatillo בגריל, בשר חזיר ממולא טנדרלוין מעל כרוב בגריל עם טיט אפרסקים בגריל ויסקי Beurre Blanc, ו בשר חזיר בגריל קריבי עם סלסה אננס בגריל.

הוראות

1
הסר את בשר החזיר tenderloin מהמקרר, ולאפשר לבוא לטמפרטורת החדר, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
2
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה ושמן קל באח. לשפשף את החזיר עם שמן זית, ואז מפזרים מלח, פלפל, רוזמרין, מרווה; לשפשף את עשבי תיבול לתוך החזיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
פלפלפלפל
עשבי תיבולעשבי תיבול
חזירחזיר
מרווהמרווה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מבשלים על הגריל שחומם מראש עד tenderloin הוא פריך מכל הצדדים, על 15 דקות. להפחית את החום נמוך ולהמשיך לבשל, מפנה מדי פעם, עד החזיר הוא כבר לא ורוד במרכז, על 60 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c). בעוד החזיר הוא בישול, להביא את האוכמניות ויין לרתיחה בסיר קטן על חום גבוה. הפחיתו את החום לנמוך והמשיכו להתבשל עד שפרותי היער יתפוצצו והרוטב צמצם מעט, 10 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
רוטברוטב
חזירחזיר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
4
תן את שאר הבשר 10 דקות לפני חיתוך; לשרת עם רוטב אוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
רוטברוטב
בשרבשר