קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

ג'ינג'ר מתוק & חריף חם כנפיים

ג'ינג'ר מתוק & חריף חם כנפיים
אם יש לך על 50 דקות לבלות במטבח, כנפיים חמות מתוקות ומתובלות עשויות להיות מצטיינות ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 99 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 36. 2 אנשים התרשמו מתכון זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם יש לכם פלפל, קליפת ליים, מלח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 13%, וזה די רע. מתכונים דומים: כנפיים חמות מתוקות ומתובלות, כנפי עוף מתוקות, ו כנפיים חמות ומתובלות עם רוטב חם צ'יפוטלה מייפל.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את 14 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
להוסיף עוף; חותם שקית ולהפוך מעיל. מקררים 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מחממים תנור ל-375 מְזוּגָע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מסננים עוף, משליכים מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
מעבירים עוף לשניים משומנים בגודל 15 על 10 על 1 אינץ'. אפייה מחבתות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
אופים 35-45 דקות או עד שהמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2kgsכנפי עוף ותופיםכנפי עוף ותופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרמלדה כתומהמרמלדה כתומה11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסריראצ'ה רוטב צ' ילי חם אסייתיסריראצ'ה רוטב צ' ילי חם אסייתי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מואט ושנדון אימפריאל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-50 דולר.
מואט ושנדון אימפריאל
מואט ושנדון אימפריאל
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר. ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים). החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.