קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

ג'מבלאיה סקילט

ג'מבלאיה סקילט
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל קייג'ון. נסו להכין מחבת ג'מבליה בבית. מתכון זה משמש 6. למנה העיקרית הזו יש 404 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם חמאה, עגבניות משומרות, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 44%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מחבת קלה ג'מבלאיה, מחבת ג'מבלאיה כרובית (על בסיס צמחי וללא גלוטן), ו מחבת נבטי בריסל עם בייקון ושרי ומחבת לודג'ומסירת ספרי בישול.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את העוף בחמאה על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הנקניק, העגבניות, המרק, הפלפל הירוק והבצל; מביאים לרתיחה. מערבבים פנימה את האורז, מלח אם רוצים ורוטב פלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מסירים מהאש; מכסים ומניחים לעמוד למשך 5 דקות.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

ג ' מבלאיה עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוזדן ואלברינו. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים יותר ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. סרגל הצד של רמי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
רמי צדדי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן
רמי צדדי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן
שנת 2017 החלה בחורף רטוב מאוד, וחידשה את מי התהום לאחר מספר שנים של בצורת. תקופת חום בסוף הקיץ האיצה את ההתבגרות באזורים רבים של גידול יין, אך הייתה לה השפעה מינימלית במחוז לייק. הפרי היה בבגרות אופטימלית ונקטף רק כמה ימים מאוחר יותר מאשר בשנים קודמות. האיכות הייתה יוצאת דופן, עם ביטוי חומצי וזני שמור היטב. יפה מרקם עם פריך, גימור בהיר.