קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

ג'מבליה קריאולית

ג'מבליה קריאולית
קריאולית Jambalaya יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 533 קלוריות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכון זה מן צלחת דרום עמוק יש 4210 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם תבלין המפרץ הישן, נקניק אנדוילה, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קריאולית Jambalaya, קריאולית Jambalaya, ו ירקות קריאולי Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתכון: קריאולית Jambalaya
2
מהמטבח של דיפ סאות ' דיש
3
זמן הכנה: 20 דקות / זמן בישול: 40 דקות |

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדוילנקניק אנדויל3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajunתיבול Cajun1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרקציר עוף או מרק11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש3ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1( חצילים)פלפל ירוקפלפל ירוק12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל, ארוך גרגיראורז לא מבושל, ארוך גרגיר12ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן1( חצילים)20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות12ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה קצוצה, לקישוט12ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה מיובשת דקלפטרוזיליה מיובשת דקל12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף, לשולחןרוטב פלפל חריף, לשולחן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס נאשרימפס נא283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות רוטלעגבניות רוטל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כף רוטב סויה (אני משתמש דל נתרן)1 כף רוטב סויה (אני משתמש דל נתרן)1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמותעגבניות שלמות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. טרות Gaudan O Rosal Albarino תערובת עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.