קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

גבינת ברי ומשמש לשמר קינוח אגרול

גבינת ברי ומשמש לשמר קינוח אגרול
גבינת ברי ומשמש לשמר ביצה רול קינוח עשוי להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 168 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שימורי משמש, עטיפות אגרול, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: ברי ותאנה לשמר גבינה בגריל, Faux Macaron עם שימורי משמש תוצרת בית עם אבקה שומר & לימון Verbena # FennelFriday, ו אגרול בקערה (ארוחת ערב קלה באמצע השבוע!).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.