קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גבינת ברי קינמון תפוחים

גבינת ברי קינמון תפוחים
גבינת ברי קינמון תפוח עשויה להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 362 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו גבינת ברי, תפוח חמוץ מתוק, טורטיות קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. נסו טורטיות תפוחים וברי, טורטיות תפוחים וברי, ו גבינת ברי תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס 3/4 כפית חמאה במחבת גדולה על חום בינוני, הטיית המחבת כדי להפיץ חמאה שווה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים 1 טורטייה בחמאה מומסת. מכסים טורטייה עם פרוסות גבינת ברי ופרוסות תפוח; מפזרים סוכר חום וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
ברי.ברי.
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
טורטיהטורטיה
חמאהחמאה
תפוחתפוח
3
מניחים את טורטיה הנותרים מעל המילוי.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
4
לבשל קסדייה עד טורטייה התחתונה הוא השחמה, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
5
מורחים את הנותרים 3/4 כפית חמאה על טורטייה העליון; בזהירות להפוך quesadilla ומבשלים עד טורטייה התחתונה הוא השחמה גבינה מותכת, 3 עד 5 דקות יותר. פורסים קסדייה לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. דרגונט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.