קושיקשה
מוכן ב47 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת שוקולד קוקוס-שקדים

גלידת שוקולד קוקוס-שקדים
גלידת שוקולד קוקוס-שקדים עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שקדים, סוכר, חלב קוקוס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מושלם עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 47 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו שוקולד שקדים וגלידת קוקוס, גלידת שוקולד-שקדים עם קוקוס, ו קוקוס קלוי קר לחלוט גלידת בננן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 3 המרכיבים הראשונים בסיר גדול; מערבבים היטב עם מטרפה. מוסיפים בהדרגה חצי וחצי וחלב, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת אחידה. מביאים לרתיחה על אש בינונית, ומבשלים 10 דקות או עד שהתערובת מגיעה ל -160 תוך ערבוב מתמיד עם מטרפה.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מסירים מהאש; מערבבים תמציות. מגניב לטמפרטורת החדר, צמרמורת לפחות 2 שעות. מערבבים פנימה קוקוס, שקדים ותוספת פאדג ' חם.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
( 23)( 23)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
שופכים תערובת לפחית המקפיא של מקפיא גלידה של 4 ליטר; להקפיא לפי הוראות היצרן. כפית גלידה לתוך מיכל בטוח במקפיא; לכסות להקפיא לפחות 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב