קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות55
מגזין

גלילי אביב וייטנאמיים

גלילי אביב וייטנאמיים
ויאטנמית ספרינג רולס הוא ללא חלב ופסקאטריאן הר העבודה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 8 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 414 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט שלך אביב אירוע. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הווייטנאמית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו מלפפון, טריידר ג'ו של ג' י רוטב טבילה, נבטי שעועית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 87%, המנה הזו מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם גלילי אביב וייטנאמיים, גלילי אביב וייטנאמיים, ו גלילי אביב וייטנאמיים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ספרינג רולס בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.