קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

דבש חרדל חזיר

דבש חרדל חזיר
שקד חזיר חרדל דבש יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן וללא חלב שחיפשתם. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 227 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -4 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . גשו לסופר וקנו סוכר חום, חומץ סיידר, דבש ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קציצת חזיר חרדל דבש , קציצת חזיר חרדל דבש , וקדי חזיר חרדל דבש בגריל .

הוראות

1
מניחים בשר חזיר על רשת משומן בתבנית 15 אינץ'. x 10 אינץ'. x 1-in. תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף. בקערה קטנה, מערבבים את מרכיבי הזיגוג; מניחים בצד 3 כפות זיגוג לביסה. כפית את יתרת הזיגוג על בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
צלי בטן כתף חזיר ללא עצמות, קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'צלי בטן כתף חזיר ללא עצמות, קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רגל כבש, מעצםרגל כבש, מעצם
צנצנות ליטרצנצנות ליטר
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2
אופים, ללא כיסוי, ב-400 מעלות למשך 24-28 דקות או עד שמדחום מצביע על 145 מעלות, ומזגו מדי פעם בזיגוג שמור.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
צ'וריסו קלוף מהקליפה וחתוך לקוביות דקותצ'וריסו קלוף מהקליפה וחתוך לקוביות דקות
3
מניחים לעמוד 5 דקות לפני שפורסים.

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, סנג ' ובזה

שקדי חזיר עובד ממש טוב עם פינו נואר, מלבק וסנג'ובזה. הגוף הקל של הפינו נואר מצוין לנתחים רזים, סנג'ובזה בגוף בינוני משלים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רבות מרכיבים אחרים, וזוגות מלבק טאני מלא עם נתחים שומניים וברביקיו. מרקאסין מרקסין ויניארד פינו נואר עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-315 דולר לבקבוק.
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר