קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות15
ציון בריאות5
מגזין

דבש פיסטוק ביסקוטי

דבש פיסטוק ביסקוטי
דבש פיסטוק ביסקוטי יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון נטול לקטוז וצמחוני יש 194 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 15 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שמן זית, גרידת לימון, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו פיסטוק ביסקוטי, פיסטוק ביסקוטי, ו פיסטוק ביסקוטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה בינונית, לטאטא יחד את כל המטרה ואת קמחי חיטה מלאה, אבקת אפייה ומלח. בקערה גדולה להכות יחד את הסוכר, דבש, ביצים, שמן, גרידה, מיץ לימון ותמצית וניל עד בשילוב טוב. בקבוצות להוסיף את החומרים יבשים עד התערובת יוצרת בצק. מערבבים בפיסטוקים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
אבקת אפייהאבקת אפייה
מיץ לימוןמיץ לימון
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
בצקבצק
דבשדבש
סוכרסוכר
חיטהחיטה
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מעבירים את הבצק למשטח עבודה משוריין ולשים מספר פעמים. צורה לתוך יומן על 10 אינץ 'ארוך ו 3 אינץ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מעבירים לתבנית אפייה מרופדת ואופים במשך 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
להעביר מתלה תיל ולתת מגניב במשך 15 דקות. עם סכין משונן, לחתוך 1/2 אינץ פרוסות אלכסוניות. מסדרים על תבנית האפייה ואופים 10 דקות. להפוך את העוגיות מעל ולאפות את ביסקוטי עד הזהב 5 עד 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוטיביסקוטי
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
מעביר למדף תיל כדי להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 48 דולר.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.