קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות70
מגזין

דג אדום עם אנשובי ותימין

דג אדום עם אנשובי ותימין
דג אדום עם אנשובי ותימין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 1252 קלוריות, 248 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לכי לחנות וקחי עלים מ-3 ענפי קורנית, שמן זית, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרלו עם שוקולד מרילוט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. , שהוא מוצק. נסו עבור אנדיב אפוי עם אנשובי טימין, דג אדום מוקפץ, ו דג אדום מושחר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה ולא דביקה (אני משתמש במחבת דגים וול כאן) לשפוך קצת שמן זית, וכאשר חם, להתחיל לטגן את הדגים. הם לא יצטרכו הרבה , אבל לפקוח עין-כמה פילה עשוי להיות עבה יותר מאחרים-ולהסיר לכמה צלחות חמות, מעוטר בנייר כסף, כפי שהם מבושלים. אני חושב שאלו נראים הכי טוב עם העור הוורוד הפנינה למעלה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
כאשר כל פילה דגים מבושלים, מוסיפים כף שמן זית בתוספת טפטוף של שמן אנשובי למחבת ומערבבים את השום הטחון ואת פילה אנשובי. המשך ערבוב עם כף עץ או מרית, כמו שמן מתחמם, השום צריך לרכך ואת אנשובי נראה להמיס לתוך רוטב.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
שוםשום
פילה דגיםפילה דגים
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מריתמרית
מחבתמחבת
3
מוסיפים את רוב עלי הקורנית, ואז את השרי. לאחר דקה דל של מבעבע, להחליף את כף העץ ביד שלך עם מקציף חוט או מערבל כף יד או מקציף חשמלי - אחד החלקים האהובים עליי של ציוד - ו, את החום, לטאטא את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
חמאהחמאה
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
4
יוצקים כמות זו של רוטב צמיג על 2 צלחות של דגים (זה עבור טעם, לא כיסוי), ולאחר מכן מפזרים כמה עלי קורנית הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
רוטברוטב
דגיםדגים
5
מגישים עם חומוס וסלט עגבניות. אני יודע שזה נשמע הרבה בשביל 8, אבל אני אוהב לעבוד על להכין מספיק למחצית מההווה כדי לקבל מנה שנייה. בכל מקרה, מצאתי כי כלל אצבע טוב.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
עגבנייהעגבנייה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.