קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

דג חרב בגריל עם ריחן בזיליקום זית

דג חרב בגריל עם ריחן בזיליקום זית
דג חרב בגריל עם ריחן בזיליקום זית יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 491 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך תבלין בזיליקום זית, סטייקים דג חרב, מקורמיק קופסת מתכון גורמה פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: דג חרב עם זית, פיננוט, ופטרוזיליה להתענג, דג חרב עם זית, אגוז אורן, ופטרוזיליה להתענג, ו דג חרב בגריל עם שומשום בצל ירוק.

הוראות

1
מחממים גריל ל 350 ל 400 (בינוני-גבוה).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
צחצח דג חרב באופן שווה עם שמן זית, ומפזרים 1/2 כפית. מלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
שמן זיתשמן זית
דג חרבדג חרב
מלחמלח
3
דג חרב גריל, מכוסה מכסה גריל, מעל 350 עד 400 (בינוני גבוה) חום 4 עד 5 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הכן אורז על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
5
מניחים אורז במחבת בינונית, ומערבבים 2/3 כוס זית ריחן. מבשלים מעל חום בינוני 1 דקה או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
באזיל!באזיל!
זיתיםזיתים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מחלקים תערובת אורז בין 4 צלחות; העליון כל אחד עם סטייק דג חרב 1. כף הנותרים זית בזיליקום להתענג על תערובת דג חרב ואורז. למעלה באופן שווה עם ירקות טריים מעורבים.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
דג חרבדג חרב
להתענגלהתענג
באזיל!באזיל!
זיתיםזיתים
סטייק.סטייק.
אורזאורז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.