קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות48
מגזין

דג-חרב ברוטב איטלקי צלוי

דג-חרב ברוטב איטלקי צלוי
המתכון הגריל איטלקי מושרים דג חרב יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 25 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 1012 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 79 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, טימין, שן שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: דג-חרב ברוטב איטלקי צלוי, סויה-ג'ינג'ר מושרה דג חרב גריל, ו עוף בגריל ברוטב איטלקי עם קישואים.

הוראות

1
מניחים סטייקים דג חרב בשקית רוכסן נעילה, עוזב את התיק unsealed.In קערה קטנה, לשלב 3 tbs. שמן זית ושאר החומרים להכנת תערובת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק דג חרבסטייק דג חרב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מרינדה לתוך שקית עם דגים, זורק דגים עם אצבעות עד מצופה לחלוטין.אטמו את השקית, שחררו כמה שיותר אוויר.להשרות במקרר במשך 3 עד 4 שעות.מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.לאחר הגריל הוא צורב חם, מדף גריל מברשת עם כף הנותרים של שמן זית.גריל דגים במשך 3 עד 5 דקות בכל צד או עד מרכז סטייקים מבושלים דרך, פתיתי דגים בקלות כאשר forked.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.