קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

דג לבן מאודה עם ג'וליאן גזר ותרד עם Lemo

דג לבן מאודה עם ג'וליאן גזר ותרד עם Lemo
דגים לבנים מאודים עם גזר יוליאני ותרד עם Lemo דורש בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 1545 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 171 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פלפל, שאלוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : דג לבן מאודה עם ג'וליאן גזר ותרד עם רוטב בצל ירוק לימון, Julienned גזר ' N ' בצל, ו חסה עם סלמי ג'וליאן, גבינה וגזר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.