קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

דג צ'וקטאו

דג צ'וקטאו
שפמנון צ'וקטאו המתכון יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 1 שעה ו 20 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, ופסקאטרי משרת 4 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 26 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 458 קלוריות. 10 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם חלב חמאה, תיבול סטייק, מלח בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 72%, המנה הזו די טובה. דלתא של קאטפיש, קאג'ון שפמנון, הדרך שלי, ו שפמנון חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה בינונית מניחים פילה שפמנון בחלב חמאה. מכסים, ומשרים במקרר 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת מערבבים קמח תירס, מלח בצל ותיבול סטייק. בזה אחר זה מסננים פילה שפמנון ומניחים בשקית לציפוי בתערובת קמח התירס.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
סטייק תיבולסטייק תיבול
מלח בצלמלח בצל
קמח תירסקמח תירס
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מחממים שמן במחבת גדולה וכבדה על אש בינונית. מטגנים כל פילה 7-10 דקות לכל צד, או עד שהחוץ משחים קלות והבשר מתקלף בקלות במזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי עבור שפמנון. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות קליסטה חוף טווח פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
רכס חוף קליסטה פינו נואר
רכס חוף קליסטה פינו נואר
קו החוף של קליסטה 2012 פינו נואר הוא אדום רובי עמוק בצבע עם ארומטים של דובדבנים יבשים, עלי ורדים, סגול ופולי קפה צלויים. ריבס, דובדבן ותווים של חמוציות זורמים דרך החיך לגימור מאוזן וארוך של פירות כהים מעורבים ותה שחור.