קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות71
מגזין

דג שלם בגריל על עלי ענבים

דג שלם בגריל על עלי ענבים
דג שלם בגריל בעלי ענבים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 398 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכון זה מ cookstr.com יש 1 אוהדים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. גשו לסופר וקנו שמן זית, מקרל, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: עלי ענבים בגריל ממולאים בנקניק וגבינת עיזים, סלמון בגריל בעלי ענבים עם עגבניות צימוקים להתענג, ו דג צלוי לימון עם עלי בננה.

הוראות

1
הסר את הראשים מהדגים או להשאיר אותם על, כפי שאתה מעדיף. מלח בנדיבות את הדגים מבפנים ומבחוץ ולשפשף אותם מבפנים ומבחוץ עם מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
דגיםדגים
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
בעדינות לסחוט את הנוזל העודף מתוך עלי הענבים מבלי לסחוט אותם יבש. עוטפים מספיק עלי ענבים סביב כל דג כדי להקיף אותו לחלוטין, ראש אל זנב.
מרכיבים שתצטרך
עלי ענביםעלי ענבים
דגיםדגים
עוטףעוטף
3
מניחים את הדג עטוף על מגש, מכסים בניילון נצמד, ומניחים בצד במקרר לפחות 30 דקות או עד כמה שעות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
כאשר אתה מוכן לבשל את הדג, לחמם גריל בינוני. לייפות בעדינות את עלי הענבים העוטפים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ענביםענבים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים את הדגים על הגריל ומבשלים עד העלים חרוכים קלות בכל רחבי פתיתי הדגים בקלות כאשר פירסינג עם מזלג, 812 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מגישים מיד, מעוטר בפלחי הלימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.