קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

דגים רול קופצים

דגים רול קופצים
דגים רול קופצים הוא פסקטריאן ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו מלח, לימון, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. נסו לחמניות לזניה במקפיא, נקניקיות ממולאות לחמניות טוסט צרפתי, ו לחמניות לזניה פיצה פפרוני קלות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. זיובפן אורגני פינו גריגיו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
בזיובאפה אורגני פינו גריגיו ניחוחות עשירים ורעננים של תפוחים ואגסים עם רמזים לפרי הדר הנמוגים לזר פרחים ועל החיך הוא בהיר ורענן עם טעמי פרי נפלאים.זיובאפה פינו גריגיו משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עופות, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריגיו