קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

האתגר העיקרי: ירקות קולארד דרומיים חריפים עם לחם תירס מייפל מתוק

האתגר העיקרי: ירקות קולארד דרומיים חריפים עם לחם תירס מייפל מתוק
האתגר העיקרי: ירקות קולארד דרומיים חריפים עם לחם תירס מייפל מתוק עשויים להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 442 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן, פתיתי צ'ילי, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 70%. נסו ירקות קולארד דרומיים חריפים, ירקות דרומיים מושלמים (קייל, סלק, ירקות קולארד, חרדל), ו דרום קולארד ירוקים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את נתחי החזיר ומשחימים משני הצדדים, בערך 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
מוסיפים את הבצל, הצדדים החתוכים כלפי מטה ומשחימים, בערך 5 עד 6 דקות. מערבבים פנימה את מרק העוף. מתבלים בפתיתי צ ' ילי, מלח, חומץ ואבקת שום. מביאים לרתיחה ואז מורידים את האש לרתיחה. התאם תיבול, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת שוםאבקת שום
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
תיבולתיבול
חומץחומץ
בצלבצל
מלחמלח
4
מוסיפים את ירקות הקולארד ושיני השום, מערבבים לאיחוד ומכסים. מבשלים עד שהירקות רכים, בערך 35 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
ירוקירוק
5
הסר את חצאי הבצל, שיני השום, נתחי החזיר, להצגה טובה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
בצלבצל
חזירחזיר
6
מעבירים את הירוקים לקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס מצפים תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ ' בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
בקערה גדולה מקציפים יחד את כל המרכיבים למעט החמאה ויוצקים לתבנית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
9
אופים 18 עד 20 דקות, עד שלחם התירס מזהיב קלות.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
לאחר האפייה מוציאים מהתנור ומברישים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מגישים מיד.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה2(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק טרי, שטף, גבעולים הוסרו וקצוץ גסכרוב ירוק טרי, שטף, גבעולים הוסרו וקצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, חצויבצל, חצוי11 קילו קישואים,פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר מעושן (פרוס עבה) או כנפיים טורקיהבשר חזיר מעושן (פרוס עבה) או כנפיים טורקיה2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראכר הימלרייך קבינט ריזלינג