קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות45
מגזין

הודו עם נקניק, משמש ומילוי מרווה

הודו עם נקניק, משמש ומילוי מרווה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טורקיה עם נקניק, משמש, מרווה מלית. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 82 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 721 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. גשו לסופר וקנו פלפל, תערובת מילוי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב משמשים מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המהפך האולטימטיבי: פודינג לחם וחמאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו חזה הודו עם נקניק-מילוי משמש, מלית נקניק מרווה, ו מלית נקניק מרווה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-32
2
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מטורקיה. לקצץ עודף שומן. אין לקצץ עור עודף סביב הצוואר.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר תרמילים מנקניק.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
5
להוסיף נקניק; לבשל 5 דקות או עד השחמה, ערבוב להתפורר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל וסלרי. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 10 דקות או עד מכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים תערובת נקניק בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים משמשים, פטרוזיליה, מרווה, 1/4 כפית מלח, 1/4 כפית פלפל, ומילוי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
9
טפטוף עם בשר הודו צלוי חם; לזרוק היטב. להרים את קצות הכנפיים למעלה ושוב לאחור; טאק תחת טורקיה. דברים 2 כוסות תערובת נקניק לתוך חלל הצוואר. מקפלים את העור על תערובת נקניק, באופן רופף מאובטח עם כמה מרים עץ. דברים 3 כוסות תערובת נקניק לתוך חלל הגוף. כפית נותרה תערובת נקניק לתוך צלחת אפייה 11 x 7 אינץ ' מצופה ספריי בישול. מכסים צלחת בנייר כסף, ומקררים עד מוכן לאפות. לקשור את הרגליים יחד עם חוט מטבח.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים תרנגול הודו, חזה למעלה, על מדף צלייה במחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
11
מברשת טורקיה עם שמן; מפזרים הנותרים 1/2 כפית מלח ונותר 1/2 כפית פלפל. מכסה את השד בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים 2 כוסות מים למחבת.
מרכיבים שתצטרך
13
אופים ב 325 במשך 2 שעות; להסיר לסכל, ואת טורקיה baste עם מיצי פאן.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את המים הנותרים 1 כוס למחבת, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
15
אופים 2 שעות נוספות או עד מדחום מוכנס בחלק בשרני של רשם הירך 165, צולה כל 30 דקות.
16
הסר טורקיה מהתנור; תן לעמוד לפחות 30 דקות לפני גילוף.
מרכיבים שתצטרך
17
הגדל את טמפרטורת התנור ל-35
18
אופים את המילוי שנותר, מכוסה, 25 דקות או עד מחומם היטב. להשליך מרים עץ.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ (כ 4 גבעולים)סלרי קצוץ (כ 4 גבעולים)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמש מיובש קצוץ גסמשמש מיובש קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק טורקיה (כ 4 קישורים)נקניק איטלקי מתוק טורקיה (כ 4 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (בערך 1 גדול)בצל קצוץ (בערך 1 גדול)1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה בסגנון כפרי מלית לערבב (כגון Pepperidge Farm)חבילה בסגנון כפרי מלית לערבב (כגון Pepperidge Farm)5קילוגרםהודו טרי או קפוא, מופשרהודו טרי או קפוא, מופשר7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף צלוי חםעוף צלוי חם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים