קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
Hoppin ' ג'ון יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מנה אחת מכילה 493 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, קותלי חזיר, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, עם כפית ציון של 46% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו הופין ג'ון.

הוראות

1
במחבת גדולה במקום אפונה, חזיר, בצל, פלפל אדום, מלח ופלפל. מכסים במים ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר הוק חזיר לחתוך בשר לחתיכות. להחזיר בשר לסיר. מערבבים את האורז, מכסים ומבשלים עד האורז הוא רך, על 20 עד 25 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים גבינה גרוסה מעל, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
4
לשרת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.