קושימומחה
מוכן ב196 שעות
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

החזיר.

החזיר.
החזיר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 2524 קלוריות, 85 גרם חלבון ו 218 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, שום מגורען, צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הנקניקיות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Spooky spider cakes כקינוח. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 196 שעות. נסו מתכונים דומים.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
טוחנים את התחת חזיר פעמיים דרך מטחנת בשר עם למות גדול וליצור ארבעה קציצות 8 אונקיה.
מרכיבים שתצטרך
Boston ButtBoston Butt
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מטחנת בשרמטחנת בשר
3
מפזרים את הקציצות בנדיבות עם לשפשף סוכר חום וגריל לטמפרטורה הרצויה (אנו ממליצים בינוני או ורוד במרכז). למעלה עם צ ' דר מעושן ולהמיס אותו עם הגריל שלך סגור.
מרכיבים שתצטרך
צ ' דר מעושןצ ' דר מעושן
סוכר חוםסוכר חום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
חותכים את הקישורים החמים לשניים ולפצל את המרכז. גריל משני הצדדים עד פריך. כדי להרכיב את הכריך, להפיץ את הלחמנייה התחתונה עם מיונז דרום קרוליינה העליון עם צ ' ילי כבוש בייקון מייפל. לאחר מכן, להוסיף את קציצת החזיר ולאחר מכן העליון עם קישור חם פיצול. אנחנו מגישים את הצ 'יפס שלנו בצד, אבל הכריך נהדר עם סלט תפוחי אדמה, צ' יפס או כל דבר אחר.
מרכיבים שתצטרך
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מורחיםמורחים
בייקוןבייקון
צ ' יפסצ ' יפס
סירופ מייפלסירופ מייפל
מיונזמיונז
חזירחזיר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מערבבים את הסוכר החום, אבקת צ ' ילי, מלח, שום מגורען, בצל מגורען, פלפל שחור ופלפל קאיין יחד בקערה. לכסות בחוזקה ולהשאיר את בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
בצל מגורעןבצל מגורען
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מקציפים יחד את החרדל, חומץ, סוכר חום, פפריקה, פלפל שחור, פלפל קאיין ורוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
בואו לשבת לילה כדי לפתח טעם (אנחנו גם משתמשים ברוטב זה כרוטב מנגל מבוסס חרדל ללא מיונז).
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חרדלחרדל
רוטברוטב
מיונזמיונז
8
מקציפים יחד את הרוטב ואת המיונז ומניחים בצד במקרר עד מוכן לשימוש. השתמש בכל תוספת לסנדוויצ ' ים, טובל דברים מטוגנים ב... באמת כל דבר.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מערבבים את המלח הכשר, הסוכר החום והמלח הוורוד אם מעשנים את הבייקון ומערבבים היטב. ואז להקציף בסירופ מייפל. לשפשף את התרופה על הבטן חזיר כולו ולמקם בשקית zip-top (להסיר את האוויר מן השקית לפני האיטום).
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מלחמלח
סירופ מייפלסירופ מייפל
בטן חזירבטן חזיר
בייקוןבייקון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
מניחים במקרר במשך 7 ימים, מרפרף את הבטן כל יום כדי לאזן את התרופה. ביום השמיני, להסיר את הבטן מן התרופה ולשטוף ביסודיות. לאחר מכן מניחים במקרר חשוף, רצוי על מתלה עבור זרימת אוויר טובה יותר. השאירו לילה להתייבש וליצור גלולה (העור עשוי חלבונים הנוצרים על פני השטח כדי לאפשר את העשן לחדור את הבשר טוב יותר). אם יש לך מעשן, עשן את הבטן במשך 3 שעות ב 200 מעלות F לטמפרטורה פנימית של 150 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
11
הסר מן המעשן, מגניב לחתוך על 1/4 אינץ ' עבה. אם אין לך מעשן, לשים את הבטן על מתלה תנור במשך 3 שעות ב 200 מעלות F ומבשלים לטמפרטורה פנימית של 150 מעלות F. ואז מגניב לחתוך על 1/4 אינץ ' עבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מניחים את פרוסות הבייקון על תבנית אפייה ואופים ב 375 מעלות F עד חום ופריך. (להזמין שומן בייקון תוצרת בית לארוחת הבוקר של מחר.)
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס צ'דר מעושןפרוס צ'דר מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי כבושצ'ילי כבוש2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2אונקיות נוזלחומץ סיידר אונקיות נוזלחומץ סיידר אונקיות נוזל4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס לחתוך ביד, סלט תפוחי אדמה או צ' יפס, להגשהצ'יפס לחתוך ביד, סלט תפוחי אדמה או צ' יפס, להגשה11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים11 קילו קישואים,בצל מגורעןבצל מגורען4לחמניות המבורגרלחמניות המבורגר2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)סירופ מייפל מישיגן (או סירופ מייפל האמיתי האהוב עליך)סירופ מייפל מישיגן (או סירופ מייפל האמיתי האהוב עליך)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,מלח ורוד (אופציונלי, רק הכרחי אם מעשנים את הבייקון)מלח ורוד (אופציונלי, רק הכרחי אם מעשנים את הבייקון)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטן חזיר ללא עורבטן חזיר ללא עור907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תחת חזירתחת חזיר2קישוריםנקניקיות קישור חמות (אנחנו עושים את שלנו בבית אבל אתה יכול להשתמש בכל נקניק חנות פיקנטי קנה)נקניקיות קישור חמות (אנחנו עושים את שלנו בבית אבל אתה יכול להשתמש בכל נקניק חנות פיקנטי קנה)0(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל צהובחרדל צהוב