קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות19
מגזין

החתיכות המגעילות: מרק גמביה צוואר תרנגול הודו

החתיכות המגעילות: מרק גמביה צוואר תרנגול הודו
זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, נקניקיית אנדוויל, פלפל קאיין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו חתיכות מגעיל: Posole צוואר חזיר, ה "נאסטי ביטס": קורקבני הודו, ו חתיכות מגעיל: מילט Cod (מתכונים דומים).

הוראות

1
עם סכין קצבים כבד, קוצצים את הצוואר טורקיה לקטעים 3 אינץ ' ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי להפוך את רביכה: לחמם את 1 1/4 כוסות שמן צמחי בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה. כאשר השמן חם אבל לא מעשן, להקציף 1 1/2 כוסות קמח ולהפחית את החום בינוני. לבשל, לטאטא כל הזמן ולאט עד רביכה התעבה והוא חום כהה מאוד. תהליך זה צריך לקחת 40 דקות עד שעה אחת. בשלב מסוים, ייתכן שתרצה לעבור מקציף כדי מרית או כף עץ כדי להקל על השימוש. 20 דקות לבישול, להפחית את החום לנמוך ולטפל ששום דבר לא נדבק לתחתית הסיר; זה עשוי לדרוש כי אתה משתמש הן שפם ומרית כדי לבדוק מעת לעת את החלק התחתון של הסיר.
מרכיבים שתצטרך
3
כאשר roux יש כהה לגוון המתאים של חום, להוסיף את הבצל, פלפל, סלרי, jalapeno ו poblano, שום, מלח, פלפל שחור, קאיין, אבקת צ ' ילי, ופפריקה. הירקות יהיו קיטור ולחשוש כאשר הם פגעו רביכה. אפשר לרובה להתקרר לזמן קצר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המניה לסיר ומביאים את התערובת לרתיחה, ומשלבים את הנתב לנוזל. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך כ 30 דקות. ללא הרף לרפרף את השמן העולה אל פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הצוואר טורקיה ומבשלים עוד שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את הנקניק ומבשל במשך כחצי שעה יותר. בשלב זה, בשר טורקיה יהיה מזלג מכרז והנקניק יהיה רק מבושל דרך. תטעם את המרק. אם עדיין יש לו טעם רביכה חזק (כלומר, גס מדי או דביק), להוסיף עוד כמה כוסות של מלאי או מים.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים כמה כפות יותר שמן במחבת להגדיר מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף את במיה ו sautée, ערבוב או מרפרף במיה במשך כ 6 עד 8 דקות עד שהוא משחימים קלות ואת הריר מבושל.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הבמיה לגמביה ומבשלים עוד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
גמביה הוא סיים כאשר אין יותר שמן זה יכול להיות ברפרוף מלמעלה.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך