קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות18
מגזין

המבורגר בקר, נענע ופפרונצ'יני ברוטב לימון-פטה

המבורגר בקר, נענע ופפרונצ'יני ברוטב לימון-פטה
המבורגר בקר, נענע ופפרונצ'יני עם רוטב לימון-פטה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 389 קלוריות. גשו לסופר וקנו לחמניות המבורגר, מיץ לימון, גבינת פטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ביצה לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגה בשחור-לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: דבש-צ'יפוטלה מזוגגים המבורגרים בקר עם רוטב מנטה-אבוקדו, המבורגר עוף פטה ותרד (הידוע גם כ-Spanakopita בורגר) עם חלומי בגריל, פלפלים אדומים קלויים ורוטב פטה ותרד, ו המבורגר כבש פאטן ונענע (מטגנים פאן או ברביקיו).

הוראות

1
כדי להכין להתענג, לשלב עגבניות, 1 כף מנטה, ו 1 מיץ כף; לכסות ולצנן עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
להתענגלהתענג
מיץמיץ
מנטהמנטה
2
כדי להכין רוטב, מניחים גבינת פטה ואת 4 המרכיבים הבאים (דרך שום) במעבד מזון, ומעבדים 2 דקות או עד חלקה, גירוד הצדדים. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
שוםשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
הכן גריל או broiler.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
4
כדי להכין המבורגרים, לשלב 1/2 כוס נענע והבא 6 מרכיבים (באמצעות בשר בקר). מחלקים תערובת ל 5 חלקים שווים, בעיצוב כל אחד לתוך פטי 1/2 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
מנטהמנטה
5
מניחים קציצות על מתלה גריל או מחבת broiler מצופה ספריי בישול; לבשל 5 דקות בכל צד או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
גרילגריל
6
מניחים 1 פטי על המחצית התחתונה של כל לחמניה; למעלה עם 1/4 כוס להתענג.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
גלולגלול
7
טפטוף כל מנה עם כ 2 כפות רוטב; העליון עם חצאים העליון של לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
גלולגלול
8
מגישים באופן מיידי.
9
יין הערה: רוטב לימון, גבינת פטה, ויוגורט על המבורגר טעים זה מוסיף טעם מלוח, חריף שיכול להפוך יינות אדומים רבים טעם שטוח ומשעמם. אז לבחור יין לבן טרי, נקי, יבש במקום (מי אמר יינות לבנים לא הולכים עם בשר אדום?). הבחירה האהובה עליי: פינו גריג ' יו נמרץ, מוגש היטב מקורר. 2003 Zenato Pinot Grigio מ ונטו, איטליה, היא בחירה במחיר סביר על $ - קארן מקניל
מרכיבים שתצטרך
פינו גריג ' יו.פינו גריג ' יו.
גבינת פטהגבינת פטה
בשר אדוםבשר אדום
יוגורטיוגורט
לימוןלימון
רוטברוטב
ייןיין

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי לרבעיםעגבניות שרי לרבעים1גדולביצה לבנה, מוכה קלותביצה לבנה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומן רגיליוגורט ללא שומן רגיל57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מתפורר מופחת שומן גבינת פטה1/2 כוס מתפורר מופחת שומן גבינת פטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מנטה טרי קצוץ דקמנטה טרי קצוץ דק1שן שוםשן שום0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקע עגולהקרקע עגולה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחמניות קייזר או לחמניות המבורגרלחמניות קייזר או לחמניות המבורגר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים דק זרעי פלפל pepperoncini כבושקצוצים דק זרעי פלפל pepperoncini כבוש0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים