קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

המבורגר טונה

המבורגר טונה
המבורגר טונה הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 203 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם שמן זית, מיץ לימון, טונה מוצקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו המבורגר טונה, בורגר טונה וייטנאמי, ו המבורגר טרטר טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לשלב את הטונה, פירורי לחם, וביצה, ומערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
טונהטונה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הבצל, הסלרי, פימנטו (אם משתמשים), מיץ לימון, חזרת, שום ופלפל, ומערבבים שוב. טופס את התערובת לתוך 4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
פימיאנטופימיאנטו
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
4
מחממים את השמן במחבת לא דביקה מעל חום בינוני ומבשלים את הקציצות, מכוסות, עד חום זהוב. בזהירות להפוך את הקציצות ולבשל את הצד השני במשך 5 דקות. לסיים את האפייה בתנור עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.