קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

המבורגרים משולש

המבורגרים משולש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים B טריפל. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1238 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 71 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך סוכר של ממתקים, רוטב סויה, גבינת צ'דר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר מגורען אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תותים-לבנדר Shortcakes כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו 4th של יולי המבורגרים חלבון משולש, הטוב ביותר של המבורגרים בריטיים עם צ'יפס מבושל משולש, ו עוגיות שוקולד צ'יפס משולשות עם בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הרוטב: בקערה, לערבב את עמילן תירס, סוכר ממתקים, פלפל קאיין, מלח ופלפל שחור. במחבת גדולה מעל חום נמוך, לשלב את הוויסקי, 1 כוס מים, רוטב סויה, רוטב ווסטרשייר, סירופ מייפל, שמן שומשום, חומץ, חרדל, שום, בצל, טבסקו, סוכר חום וסוכר מגורען. להעלות את החום לרתיחה ולאט לאט להוסיף את התערובת היבשה אל רטוב, לטאטא במרץ כמו שאתה הולך. כאשר התערובת משולבת היטב, לבשל על 1 יותר דקה. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת סוכראבקת סוכר
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
פלפל קאייןפלפל קאיין
סוכר חוםסוכר חום
סירופ מייפלסירופ מייפל
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
חרדלחרדל
רוטב טבסקורוטב טבסקו
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
2
מחממים גריל או מחממים על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
3
הפוך את ההמבורגרים: ליצור את הבשר לתוך 6 קציצות. העונה קלה עם מלח, פלפל ומלח שום. גריל קציצות בינוני, 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח שוםמלח שום
פלפלפלפל
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הוסף 2 רצועות בייקון לכל קציצה. ממיסים פרוסה עבה של גבינה מעושנת על כל המבורגר בייקון.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מעושנתגבינה מעושנת
בייקוןבייקון
5
מניחים את ההמבורגרים בין הלחמניות, מטפטף כמות נדיבה של רוטב בורבון על כל המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון
רוטברוטב
גלולגלול
6
צילום: ג ' ניפר קוסיי

מרכיבים

12פרוסותבייקון עבה לחתוך smokehouse, מבושל עד פריךבייקון עבה לחתוך smokehouse, מבושל עד פריך3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם6פרוסותפרוסות עבות גבינת צ'דר מעושנתפרוסות עבות גבינת צ'דר מעושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל ומלח שוםפלפל ומלח שום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אנגוס טחון בחירה Usda צ'אקאנגוס טחון בחירה Usda צ'אק2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור11 קילו קישואים,בצל טחוןבצל טחון0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות6לחמניות מאפייה טריות, קלוי וחמאהלחמניות מאפייה טריות, קלוי וחמאה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב טבסקורוטב טבסקו2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר