קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות60
ציון בריאות3
מגזין

העוגה של שפרד, דג בס צ'יליאני

העוגה של שפרד, דג בס צ'יליאני
הפשטידה של שפרד מהים הצ'יליאני היא ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 60 מנות. מנה אחת מכילה 25 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. אם יש לך רוטב ברביקיו, פלפל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 30%. מתכונים דומים: בס ים צ'יליאני, בס ים צ'יליאני, ו בס ים צ'יליאני בשקית (en Papillote).

הוראות

1
שכבת המרכיבים הבאים בתבנית אפיית זכוכית בסדר מסוים זה:.1 כפית שמן זית כתית נוספת.1 כוס מבושל אורז בר תבואה ארוכה.1 lb כבר אפוי בס ים צ ' יליאני (פילה אופים ב 400 מעלות במשך 30 דקות אתה לא יכול מעל לבשל את הדג הזה).2/3 כוס רוטב ברביקיו אורגני מקורי של אנני
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
אורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה
2
פלפלים ירוקים מרוסקים, פטריות שיטאקי טריות, ושתי שיני שום.1 כוס מחית תפוחי אדמה אדומים.מלח ים ופלפל לפי הטעם.** שימו לב: בשנות ה -90 דג זה היה overfished כמעט עד הכחדה. המועצה לניהול ימי, סוכנות סביבתית בינלאומית המבוססת בלונדון, יש מוסמך אחד בר קיימא (כן
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
דג בס צ 'יליאני קטן באיי דרום ג' ורג 'יה ואיי סנדוויץ' בדרום האוקיינוס האטלנטי ליד אנטארקטיקה. Whole Foods וקבוצה נבחרת של ספקי high end רק רוכשת את הדגים מאותה דיג מסוים בשל מנהגיהם הייחודיים, ודגה זו מייצגת רק כ -10% מכלל הקציר. בגלל זה, Whole Foods הוא המקום היחיד שאני אקנה אותו גם כן, ובאירועים נדירים מאוד.**.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.