קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

התפשטות סרטן Cajun (באמצעות סרטן חיקוי)

התפשטות סרטן Cajun (באמצעות סרטן חיקוי)
התפשטות סרטן Cajun (באמצעות סרטן חיקוי) עשוי להיות רק תבלין אתה מחפש. מנה אחת מכילה 1022 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 81 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. אם יש לך בצל ירוק, גבינת שמנת, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט סרטן חיקוי, סלט סרטן חיקוי, ו תבשיל סרטנים חיקוי.

הוראות

1
בקערת ערבוב קטנה, מקציפים גבינת שמנת, מיונז, פפריקה, פלפל שחור, אבקת שום ופלפל אדום טחון עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד משולב היטב.מערבבים את סרטן חיקוי, עגבניות קצוצות בצל ירוק.כיסוי וצינה במשך 3-24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
סרטן חיקויסרטן חיקוי
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו D ' Alfonso-Curran עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.