קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות14
ציון בריאות8
מגזין

וירג'יניה ברביקיו

וירג'יניה ברביקיו
וירג'יניה ברביקיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 125 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 14 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קטשופ, פלפל חריף, סוכר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-15 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו וירג'יניה ברביקיו עוף, לחם הבלילה וירג'יניה הישן, ו עוגת רועה מערב וירג'יניה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Boneshaker גפן ישן זינפנדל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.