קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

וניל-ג'ינג'ר & תה שחור בניחוח אגסים אסיאתיים

וניל-ג'ינג'ר & תה שחור בניחוח אגסים אסיאתיים
וניל-ג'ינג'ר & תה שחור בניחוח אגסים אסיה עשוי להיות מה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 210 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר חום, תמצית ונילן, מים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה מ SippitySup יש 5 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: אגסים אסיאתיים עם תפוזון בטעם וניל, עוגת ריבס ווניל תות בריח Shortcakes בניחוח עם ג'ינג'ר קרם פרש, ו אגסים וניל עם גלידת ג'ינג'ר.

הוראות

1
להביא פרוסות ג ' ינג ' ר, תמצית וניל, סוכר, שקית תה שחורה ומים לרתיחה במחבת רוטב קטן. מנמיכים את התערובת לרתיחה ולתת לו להפחית על ידי כ 15%. בערך 30 דקות. אתה רוצה שזה יעבה קצת אבל לא יהפוך לסירופי.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שקית תה שחורהשקית תה שחורה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר את הנוזל מהחום ולאפשר לו להתקרר כ -30 דקות.
3
חותכים כל רבע אגס לאורכו לתוך 4 פרוסות, ומניחים אותם בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים את תערובת וניל-ג ' ינג ' ר מקורר דרך מסננת ועל האגסים. מכסים את האגסים עם חתיכת ניילון לעטוף הניח ממש על גבי פני השטח של הנוזל, לחיצה לאורך הקצוות של הקערה כדי להשיג חותם הדוק.הזז את הקערה למקרר ל "ציד קר" לפחות שעה אחת, או עד שלוש days.To מגישים לחלק את האגסים בין ארבע קערות, כפית קצת הנוזל על גבי. מגישים עם עוגיות בסגנון וופל או עוגיות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
וופלוופל
ונילוניל
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
אגסאגס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מסננתמסננת
קערהקערה