קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

זיתים ספרדיים במרינדה לה בוקריה

זיתים ספרדיים במרינדה לה בוקריה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל לה בוקריה במרינדה זיתים ספרדיים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 91 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. לך לחנות ותביא פינו שרי יין חומץ, גרידת תפוז, זיתים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 6 דקות. נסו זיתים ספרדיים במרינדה, חזיר ספרדי עם זיתים ותפוזים, ו Tortillan Espanola של בוקריה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות Hacienda לופז דה Haro Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
Hacienda Lopez de Haro Tempranillo
ההזדקנות הקצרה שלה, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספקת את מורכבות היין, מלווה פירות אדומים וניחוחות ליקוריץ אופייניים למגוון. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.